Αθήνα - 2130440334 , Μέγαρα - 2296080269 | th.kardatou@gmail.com

Το πρωινό που θα ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους!

Το πρωινό που θα ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους!

Είναι κάποιες μέρες, συνήθως για εμένα η Κυριακή αλλά προέκυψε και η σημερινή, που δεν σε κυνηγάει ο χρόνος και θέλεις να δώσεις λίγη παραπάνω σημασία στο πρωινό σου γεύμα. Να ετοιμάσεις κάτι διαφορετικό από τα τετριμμένα που τρως κάθε μέρα βιαστικά στο πόδι, στο αυτοκίνητο ή στο γραφείο και να το απολαύσεις. Η αξία του πρωινού γεύματος και η αναγκαιότητά του στην καθημερινότητά μας είναι αδιαμφισβήτητη πλέον κι έχει επαληθευτεί από πολυάριθμες μελέτες, οπότε το παίρνουμε ως δεδομένο.

Σήμερα, λοιπόν, έφτιαξα τα αγαπημένα μου banana pancakes και τα συνδύασα με Κορινθιακή μαύρη σταφίδα, μέλι, κανέλα και έξτρα φρέσκα φρούτα. Για 1 ατομικό pancake θα χρειαστείτε: 1 ώριμη μπανάνα (πολτοποιημένη), 1 αυγό, 2 κουταλιές βρώμη, 4 κουταλιές γάλα. Τα συνοδευτικά που θα προσθέσετε μπορούν να μεταβληθούν ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.

Το γεύμα αυτό είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που προέρχονται πρωταρχικά από την Κορινθιακή σταφίδα, αλλά και από τη βρώμη και την κανέλα. Επιπλέον, αποτελεί ένα ιδιαίτερα χορταστικό γεύμα μιας και το αυγό και η βρώμη είναι τρόφιμα πλούσια σε πρωτεϊνη που προσδίδουν κορεσμό.

Δεν απαιτεί πολύ χρόνο και το αποτέλεσμα θα σας ενθουσιάσει. Αναμιγνύετε τα υλικά για το pancake και το ψήνετε σε αντικολλητικό τηγάνι και από τις 2 πλευρές με ελάχιστο ελαιόλαδο. Τα συνοδευτικά μπορείτε να τα επιλέξετε με βάση τις προτιμήσεις σας. Θα σας πρότεινα να υπάρχει κάποιο φρούτο (πέρα από τη μπανάνα) είτε νωπό είτε σε αποξηραμένη μορφή (ταιριάζουν τέλεια οι σταφίδες και τα cranberries). Η προσθήκη ξηρών καρπών είναι, επίσης, μια καλή ιδέα. Δοκιμάστε τα αμύγδαλα ή τα καρύδια για να αυξήσετε ακόμα περισσότερο τη θρεπτική αξία του γεύματος. Τέλος, σα γλυκαντικό θα συνιστούσα το μέλι σε σχέση με τη σοκολάτα ή κάποιο σιρόπι με βάση τη γλυκόζη. Το μέλι είναι περισσότερο “φυσικό” και ακατέργαστο και προσδίδει αντιοξειδωτικά. Φυσικά όλα τα συνοδευτικά που προανέφερα προσθέστε τα με μέτρο όσοι βρίσκεστε σε πρόγραμμα διατροφής για να μην αυξηθεί πολύ το θερμιδικό φορτίο του γεύματος.

Καλή απόλαυση!!