Αθήνα - 2130440334 , Μέγαρα - 2296080269 | th.kardatou@gmail.com

Τα δύο ποτά (εκτός από το κρασί) που μπορείτε να καταναλώνετε χωρίς τύψεις!!

Τα δύο ποτά (εκτός από το κρασί) που μπορείτε να καταναλώνετε χωρίς τύψεις!!

Πόσοι από εσάς που βρίσκεστε σε πρόγραμμα διατροφής νιώθετε συχνά να έχετε βαρεθεί ή να έχετε κουραστεί σχετικά με τη μόνη επιλογή αλκοόλ που επιτρέπεται να καταναλώσετε; Και η οποία δεν είναι άλλη από το κρασί. Και δεν έχετε άδικο (θα συμπληρώσω εγώ!). Όλοι βαριόμαστε να καταναλώνουμε συνεχώς το ίδιο τρόφιμο ή ρόφημα.

Ας εξηγηθώ όμως πρώτα! Ο λόγος που οι διαιτολόγοι συνήθως συστήνουν (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα..) το κρασί ως την πιο υγιεινή επιλογή αλκοόλ δεν είναι ένας, είναι πολλοί. Από την καρδιοπροστατευτική του δράση μέσω της αναστολής σύνθεσης αθηρωματικής πλάκας και την αντιοξειδωτική του δράση χάρη στις πολυφαινόλες που περιέχει, μέχρι και την προστατευτική του δράση ενάντια στην εμφάνιση της νόσου Alzheimer και διαφόρων μορφών καρκίνου σε συνδυασμό με το χαμηλό θερμιδικό του φορτίο, το κρασί αποτελεί αναμφισβήτητα μια εξαιρετική επιλογή αλκοολούχου ροφήματος που μπορεί να καταναλώνεται καθημερινά.

Ωστόσο, είναι πολύ λογικό σε κάποιες φάσεις να το βαριόμαστε λίγο και να αποζητάμε και άλλα είδη ποτού. Έτσι για αλλαγή, ή “γιατί είναι γιορτές, να το ρίξουμε και λίγο έξω”… Γίνεται, λοιπόν, να πιούμε κάτι πιο “βαρύ” χωρίς να επιβαρύνουμε πολύ το πρόγραμμα διατροφής μας;

Γίνεται! Αρκεί να υπάρχει μέτρο στην κατανάλωση και να γίνουν όσο το δυνατόν πιο “σωστές” επιλογές. Μπορείτε, λοιπόν, να πιείτε βότκα, τζιν, ουίσκι ή κάποιο ρούμι της επιλογής σας και να το συνοδεύσετε με νερό, σόδα, τόνικ ή κάποιο αναψυκτικό light. Μια τέτοια επιλογή αποδίδει περίπου 100 θερμίδες, ενώ ένα ποτήρι λευκό ξηρό κρασί περίπου 80 θερμίδες. Όπως βλέπετε, δηλαδή, δεν μιλάμε για ιδιαίτερα μεγάλη διαφορά, αν αποφύγετε να προσθέσετε στο ποτό σας ζαχαρούχα ροφήματα (αναψυκτικά, χυμοί με προσθήκη ζάχαρης).

Προσωπικά, επιλέγω, τζιν με τόνικ ή βότκα με σόδα και για περισσότερη γεύση προσθέτω πολύ λίγο φρέσκο χυμό λεμονιού. Προτείνω να το δοκιμάσετε, αρκεί να μη χάσετε το μέτρο (μέχρι 2 ποτάκια!). Γιορτινές μέρες είναι άλλωστε, το επιβάλλει το πνεύμα των ημερών 🙂